söndag 10 mars 2013

Mera hall!


Jag har ju glömt att säga att jag hittat ännu mer av min älskade tapet. Flera meter till och med!
Den här gången kommer tapeten ifrån den här sköna tjejen.
Ännu en fin bekantskap ifrån Instagram. ( alltså,..jag älskar det stället!)




Så nu har jag äntligen lyckats fixa färdigt hela hallen.
Jippie!!


Men varför har du inte pärlspont nertill på väggen som på resten av hallen undrar ni såklart?
Jo ser ni,...jag försökte sätta pärlspont, men väggen buktade inåt så mycket att den inte gick att fästa. Spikade man fast den upptill så släppte den nertill och tvärt om,...
Ja jag säger då det, gamla hus...


I have now found more of my favourite wallpaper, so yesterday i finnished what i started weeks ago.

3 kommentarer:

  1. Vad avis jag blir! Den där tapeten är så himla fin. Synd att den färgställningen inte görs längre./ helene

    SvaraRadera
  2. Hej tapetälskare! Jag snubblade över den här tapeten för ett tag sen och tänkte genast på dej, att du kanske skulle gilla. Men du har säkert redan full koll. :)
    http://ilhabelaboutique.blogspot.se/2010/12/florence-broadhurst.html
    Ohoj! Trevlig söndag!
    Liz

    SvaraRadera
  3. http://en.wikipedia.org/wiki/Florence_Broadhurst

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin