tisdag 28 juli 2009

Min nya kompis

Här är en bild på min nya kärlek! Världens bästa kompis-det nya strykjärnet. Köpt på coop för nån vecka sedan. Mitt gamla strykjärn var visserligen mycket bra, men det inhandlades begagnat av min Live rollspels-älskande make för många år sedan. Sedan dess har det användts flitigt av ett gäng tonnårsgrabbar, och mig, och hunnit spricka lita här och där fått krossad lampa och gud vet vad. Härom veckan när jag stod på jobbet och strök blixtrade det plöttsligt till i rummet. Jag trodde det var åska på gång, men blev lite konfunderad då det var sol ute, men jag fortsatte stryka. Då blixtrade det till igen,..och började lukta bränd elktronik....Jag drog snabbt ut sladden och bestämde mig för att strykjärnet nu passade bättre på tippen. Men glad är ju jag för det, annars hade jag aldrig träffat min nya bästis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin