onsdag 13 april 2011

Idag

Afrika projektet går vidare. Är nästan färdig nu tror jag,...eller ska jag göra lite till? Och på min rygg hänger lilla C. Hon trivs jätte bra där, somnar oftast efter bara en liten stund, och nu har jag lärt mig hur jag ska flytta henne till madrassen utan att hon vaknar. Idag sov hon i två timmar och jag är nästan färdig med beställningen till Deer Dot.

****************
My africaproject goes on, almost finnished i think. Or maby i should continue a little bit more. And lillte C hangs on my back in the Mei Tai, she loves it and usually falls asleep quite fast. Now i have learned how to move her to the madress without waking her up. Today she slept for two whole hours and i almost finnished the things i make for Deer Dot.

2 kommentarer:

  1. Så himla kul att se att du använder och verkar gilla din MT. Lillan ser ju onekligen nöjd ut...
    Kan jag låna en bärbild till bloggen?!
    /Carro

    SvaraRadera
  2. ja visst, gör det du!/lina.oj

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin