onsdag 24 november 2010

Vuxenlek



Det här är vad jag kallar vuxen-lek! Lek med färger, former och uttryck.
Hittade dessa bilder härom dagen när jag rensade bilder på våran externa hårddisk. Det var en lapptäcksbeställning jag fick för flera år sedan när sonen var liten . Det skulle vara ett glatt täcke till en liten kille i Luxemburg. Jag hade lite problem med vilket mönster jag skulle välja och flyttade runt lapparna. Tänk så många olika kombinationer man kan få av en lapp med en mörk och en ljus sida. Underbart kul!

5 kommentarer:

  1. Oändliga kombinationer! Det är väl därför det är såå kul med lappar ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilken variant valde du till slut?

    SvaraRadera
  3. Haha, det vill jag också veta!

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt! Nu fick jag kviltlust igen, fast jag kommer aldrig så långt ner i högen! :)

    Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  5. Ha ha, nu blev ni nyfikna allt! :)
    Jag har för mig att det blev den första bilden upp till vänster. Har ett kort på det färdiga täcket nånstans,...ska kolla det. / lina.oj

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin