måndag 13 december 2010

Fin present!

Jag har lite svårt att hitta roliga kläder just nu. Dels är allt i butikerna grått ,svart eller julrött och dels kan jag ju bara ha sånt som man måste kunna amma i....alltså kunna få ut tuttarna ur i tid och otid. Hade det här tyget liggandes på jobbet och tänkte sy nåt 60 tals kul. Kanske med orange band och knappar?

Väl på jobbet såg jag den här 60 tals klänningen hängandes på en av bokhyllorna. Den fick jag av min favvo kund när jag var gravid. Jag provade den aldrig då efterssom magen var ivägen. Men nu provade jag och den satt ju som en smäck!!! Tack för den :)


Den här dockan ska få ett nytt hem nu i veckan. Hon ska få flytta till en liten tjej i USA som heter Savannah. Hoppas hon kommer att trivas.

3 kommentarer:

  1. Tyget på översta bilden med orange knappar och kantbamd är underbart och klänningen du har på dig likaså....

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kombo, tyget och knapparna o bandet. Kör på det! Och dockan... vilken godbit ;-) inte illa att ha favvokunder som ger klänningar, den var finfin.

    SvaraRadera
  3. Härligt tyg och orange.... javisst!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin