tisdag 2 juni 2009

Vardagshets!

En riktig maraton dag har det varit i dag. Vaknar i ottan i ett bastuvarmt sovrum, inklämd mellan mina två barn som båda helst verkar vilja sova PÅ mig. Väl på jobbet syr jag för brinnande livet och hela dagen går utan att jag äter lunch. Mellanlandar hemma för att fixa lite på datorn innan färden går till Ronneby. Klämmer i mig två pannkakor i farten. Hämtar barnen hos dagmamman, Min yngsta har kisssat ner sig och vägrar ta av sig byxorna,.. Får ett samtal från Karlskrona, dom vill ha fler och större solhattar! Lämnar barnen hemma med min man som får ta vid och åker tillbaka till jobbet. Ritar upp större mönster och syr två solhattar. Kommer hem kl 21.10. Äntligen MAT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin