fredag 4 februari 2011

Tapetfeber

Här i dagarna bytta jag lite tapeter med härliga Lotten som har bloggen nästet http://ornnastet.blogspot.com/ (och näe jag vet inte hur man lägger in sånna där snygga länkar,..) och idag kom mitt tapetpaket. Vilka fantastiska tapeter!! Super tack Lotten!!


Efter att jag skickat mina tapeter till Lotten råkade jag typ glida in på lite tapetsidor på nätet,...inte bra.Igår kom alla dessa i brevlådan.Vissa på rulle och vissa i en meters bitar.
Helt underbara! Nu får jag snart inte plats i huset mer :)



Idag har vi regnslask ute och färgexplosion inne.

9 kommentarer:

  1. Jättefina hela bunten. Lyllos dig.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du blev nöjd med din del av bytet! Underbara tapeter du har råkat klicka hem ;-)

    SvaraRadera
  3. Wow, kanonhärliga. Har du några planer för dem?

    SvaraRadera
  4. WOW vad många härliga tapeter. Vilka sidor beställde du ifrån?? Skulle gärna vilja ha länkar ;)

    SvaraRadera
  5. Heeeeei!
    Jeg fant deg via Lotten, og det ble jeg vel glad for!
    Hvilken hærlig leken og fargerik blogg du har.
    Jeg gleder meg til å følge deg videre :o)

    SvaraRadera
  6. Helt underbara allihopa!! Visst är det kul med tapeter!? Samma som med tyg. Det är väldigt väldigt lätt att samla på sig hur mycket som helst. Det finns ju så mycket fint! :-)

    SvaraRadera
  7. äsch ja skulle ju ha föreslagit ett byte.. men jag har mest grönt... inte så mycke variation :)

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag undrar också vart du "råkat" klicka hem dessa tapeter ifrån. Jätte snygga! Linda.

    SvaraRadera
  9. oj, hade jag glömt skriva det? interiör1900 och retrovilla tror jag det var. livsfarliga ställen!!/lina.oj

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin