onsdag 14 december 2011

Grå grå grå

Grå grå grå. Storm och smattrande regn på rutorna. Presenningen har blåst av våra fönster på gården, grillen och skottkärran har vandrat över gården. Gräsmattan är grön. Lilla C har varit sjuk sedan i söndags och jag har missat en hel arbetsvecka i ateljén. Mitt i juletid, en av de få chanser man har att komma ut på marknaden när folks ögon är i shoppingmode. Så nedrans typiskt. Jag har fått tillbaka mitt fb konto men emailen är bara att glömma. Gmail blir den nya. Jag fördriver tiden hemma med att snickra, hamra, borra och måla. Saknar min symaskin.

Jag har möjligtvis lyckats hitta en ny återförsäljare i Växjö, så håll utkik alla ni som surrar runt i trakten.

Ja, sen är jag visst lokalkändis :) kika här.

1 kommentar:

  1. vilket fint inlägg om dig!!! hoppas verkligen det rör till sig i rätt riktning med allt det där..jobbigt verkligen när det strular inför jul! har skaffat hälften av alla klappar och känner mig lite tillfreds ändå..du vet det är helgerna som gäller när jag inte orkar kånka runt liten och köpa klappar :)
    och jag som tänkt höra om du såg om den där skärmen fanns kvar, men jag förstår ju hur mycket du har. jag hittar den säkert på annat håll, oj nu ropar Liten..utryckning och kraaam till dig ***


    ~Lycke

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin