onsdag 13 juni 2012

Klänningen



Nu har min käre son, fotografen, hjälp mig att fota klänningen.
Ja, såhär blev den då.
Full rush i ateljén nu. Har tackat ja till att vara medlem i hela tre hantverks kollektiv i sommar.
Och alla slår upp portarna första juli..vet inte hur jag ska hinna. Och sonen måste få ny särk och väst uppsydd till skolavslutningen på fredag. Flickornas dräkter måste läggas upp.
Och sen allt annat som surrar runt om mig.
Ibland tror jag mitt huvud ska sprängas.
Men det blir nog bra, ändå.

This is how the dress turned out.

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble da. Jeg likte godt mønsteret og snittet.
    Lykke til med alt du skal gjøre, hold tungen rett i munnen, så går det vel på et vis.

    SvaraRadera
  2. Fin klänning!
    Känner igen det där med lite för mycket och huvud som ska sprängas. Förstår inte hur mycket som ska få plats där inne i huvudknoppen ibland.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin