söndag 10 juni 2012

Som jag väntat!




Det blev sommar tillslut. Oj vad jag har väntat på den!
Nu hoppas jag att den stannar länge med många ljusa ljumma nätter, månskens bad,
flerfärgad belysning i träden, fika i syrén bersån, sol och bad på stranden, glass i mängder,
sommarbruna ben , musikfestivaler och ärmlösa klänningar.
Dom på den övre bilden är våra närmaste grannar. Plötsligt när man jobbar ute i trädgården kan man få ett överraskande frustande i örat, så bara står dom där 1.5 meter ifrån en och mumsar gräs.
Barnen gillar det skarpt.

Den gula tröjan här nedanför är helgens loppisfynd. En barntröja för 30 kronor.
Den blev midjekort och trekvartsärm till mig.
Me like.


Summer at last! I hope it stays looong.
The horses are our closest neighbours.
The cardigan is my latest fleemarket find. Kost me 3 euros.

2 kommentarer:

  1. Å vad fint, hoppas den blir lång och härlig! Tyvärr kommer jag inte kunna bjuda hem er på ringvägen i år för ballerina och filtigräset. Hålla tummarna på nästa sommar! Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin