torsdag 9 augusti 2012

Fel men kul

Hittade den här tidningen om Siljansbygden på tåget när jag åkte till Stockholm sist.
Jag ströbläddrade lite snabbt igenom den och helt plötligt såg jag : Mäh, mina livstyckes kuddar!!!!



Hej hå likssom! Hade varit kul att veta att "jag "skulle vara med i en tidning som finns ombord på sveriges tåg hela sommaren. Jag hade blivit speciellt glad över att veta vad dom tänkte skriva, för då hade jag kanske kunnat hindra dom från att skriva så fel som dom gjort.

Självklart är kuddarna inte sydda av gamla material från gamla livstycken!! ( tror dom inte jag kan brodera själv? Va?!) Jag skulle väl aldrig drömma om att sprätta upp fina gamla livstycken och sy kuddar av dom? Så respektlös är jag INTE.
( gamla inlägg om kuddarna finns här och här och här.)
Men jag är såklart glad för att jag fick komma med i artikeln.
Nu ska jag ringa Sätergläntan där kuddarna finns och informera dom om vad som är rätt och riktigt så dom inte säger fel till kunderna.


Found some pillows i have made in an articel about Siljan on the train last time i went to stockholm.
Even though a few things  they wrote in the article was wrong, i am still happy to be in the magazine.

1 kommentar:

  1. Vi som följer dig på din blogg vet att du inte skulle slakta livstycken för en kudde. Bra att du fick syn på artikeln och kan korrigera butiken i alla fall.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin