torsdag 27 juni 2013

Sytt




Har sytt lite klänningar på sistone, sånt som hamnar i butiken för Gruppen Karlshamndesign.

Det har bla fyllts på med två omottklänningar.
Den gröna är en XS, den blå/ röda är en M. 720:- /st som vanligt.



Den här prickiga glada klänningen hann aldrig till butiken utan såldes på instagram innan jag hann dit.
Jag som egentligen tänkte på JoXx.
Men men, jag har mer tyg så jag kan sy en till.


Den här klänningen känns lite sailor, med röda knappar med ankare på.
Det är en strl 34/36 och kostar även den 720:-. Som vanligt.
Hojta till om ni vill tjinga nåt.


Ja och sen,...vet ni.
Jag har blivit kär i mina nya skor.
Lika snygga som swedish hasbeens men hälften så dyra. Klickade hem dom i måndags fick dom  posten i onsdags.
Scorett is the shit.


7 kommentarer:

  1. Klänningarna!!! Skorna!!!

    SvaraRadera
  2. Så fina klänningar! Men lite små för mig, upp till vilken storlek kan man beställa av dig?

    SvaraRadera
  3. Vilken storlek som helst! / Lina.OJ

    SvaraRadera
  4. JAG ÄR PÅ! ANTINGEN DEN ROSA ELLER DEN MED KNAPPARNA!
    hade jag varit rik så båda.

    SvaraRadera
  5. Menar du den prickiga JoXx? Den är röd, inte rosa. Kan sy upp en i samma storlek och modell som cirkurklänningen ./ Lina.OJ

    SvaraRadera
  6. I fix JoXx!/ Lina.OJ

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin