lördag 4 september 2010

Pimp my wife!

Idag ska jag på bröllop i skärgården.
Jag har inte tänkt så mycket på vad jag ska ha på mig dagen till ära. Tänkte väl att jag tar väl nån klänning jag har i gömmorna. Men nu är dagen kommer och vad upptäcker jag,...jo att magen är ENORM och allt jag hittar i garderoben att ta på mig är svart!
Hur kul är det att vara helt svart på et bröllop?
Så vad göra?,....Jo man " räserbils åker" in till stan och shoppar compensations blingbling!
Temat för blingblinget blev kärleksrött dagen till ära.


Två av hårsnoddarna med plastblommor fick bli fastsydda på mina skor från 1910, så var dom också pimpade. Nu är det jag som ska pimpas, in i duschen och på med en svart elastisk klänning, svart tröja och mormors mormors svarta sekelskiftesjacka som har plats för magen.
Hoppas jag slipper känna mig som strandad val utklädd till förtält,....
Önska mig lycka till!!

1 kommentar:

  1. erotic massage sex is not a goal. Сall Plan 212
    Perfoгmаnce Αnаlysіs & Report7.
    Although there are different kinds of rooms the best.


    my web-ѕite tantra london telephone number

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin