tisdag 1 mars 2011

Läget..

Idag sov lilla C i typ två timmar i atején. Äntligen fick jag något gjort. Gjorde färdigt den här lapptäcksbeställningen.

Hittade det här tyget i stans tygbutik igår. Underbart ärtgrön smalspårig manchester för 35kr/metern. Gillar den butiken jag. Tänkte att det skulle bli min nya vårjacka som jag ska sy, nån gång...



**********
Today my daughter slept for two hours at the studio, finally, so I got a whole lot done. For example i finnished this quilt.

I bought this wonderful corduroy fabric at the local fabricshop yesterday. I´m planning on using it for my new spring coat that i will sew, some time..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin