söndag 15 maj 2011

Kosläpp, nederbörd och syrénlyx

Idag var der kosläpp hos grannen. Alltid lika härligt att se dom skutta runt i det gröna.
Vissa tog sig t.o.m tid att posa :)










Igår kväll såg det ut såhär på himlen,....en kallfront som kom in med rekortfart. En minut efter att kortet togs hade vi hagelstorm och kastvindar...




Och till sist måste jag bara visa vilken vardagslyx jag lever med: utanför glasverandan har vi nu ett stort svävande lila moln som doftar skolavslutning. Inte dumt alls :)

3 kommentarer:

  1. Hade det funnits en "gilla-knapp" hade jag tryckt på den!!!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka härliga bilder! Den bilden på kallfronten ser lite skrämmande ut....

    SvaraRadera
  3. Jag älskar bilder på himlen med mäktiga moln. Sen verkar ko-släpp ha blivit mäkta populärt nu på sista tiden. Jag skulle också ha velat se ett.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin