fredag 23 mars 2012

Glad Fredag

Hade stängt i butiken i dag.
Storkillen hade studiedag och minifisan var förkyld. Det blev en sväng till Karlskrona istället, för att leverera jackor till Gosimoj.
Väl där passade vi också på att okynnes käka lite, leka i parken, shoppa tyger och cruisa i lite butiker som inte finns i min småstad.
Hittade tillslut denna klänning som jag blev totalt förälskad i. Den fanns till och med i XS vilket jag nästan aldrig hittar i den här butikens sortiment. Fast dragkedjan var felsydd så jag funderade på om den var värd pengarna när jag ändå måste fixa till den. Väl framme i kassan nämnde jag dragkedjan och det visade sig att dom visste om felet på just dom klänningarna och gav min 25% avdrag på priset! Finemang!! Plötsligt händer det :) ( att nämna namnet på butiken känns som smygreklam...)


Förresten så funkar mei taien fortfarande, förstår inte hur jag klarat mig utan den med de andra barnen...

Glad fredag på er!

3 kommentarer:

  1. Vad jättefin! Fast finare är du och lilltrollet. Vad stor hon har blivit och liknar både mamma och pappa! Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är säkert supersnyggvi den blommiga blåsan, du får komma över och modella nu när jag har storkameran hemma.

    SvaraRadera
  3. Du är säkert supersnyggvi den blommiga blåsan, du får komma över och modella nu när jag har storkameran hemma.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin