måndag 12 mars 2012

Tyg igen...

Nu har jag beställt tyg från USA igen, jag kan inte hjälpa det :) Och det är faktiskt billigare för mig att beställa det därifrån än an köpa apfula 90tals patchworktyger här i sverige. Fantastiskt!
Sydde bla denna jacka idag. Sommarfodrad i storlek 110 cl. Maila om ni är intresserade som vanligt.
Och den här dan sen,....weeehoo! Vi har haft typ 17 grader varmt och sooool hela dagen. När vi kom hem vid 16.30 var det 15 grader i skuggan. Mellan tjejen tog på sig favorit hjälmen och sommarens glitterskor och gav sig ut på en cykeltur. Så härligt det är när värmen kommer och barnen knapt vill komma in och lägga sig.
Förhoppningsvis behöver jag inte använda motorvärmaren fler gånger i år! ( och glömma ta ur sladden och åka iväg med den släpandes efter bilen....)

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen superproduktiv! Gillar dina jackor så mycket. Funderar på vem som har ett barn i lagom storlek...

    SvaraRadera
  2. Hej

    är lite nyfiken på vilken sida du beställer ifrån i USA (tyget)

    //linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin