tisdag 22 november 2011

Flera bilder



Idag fick jag ett infall och spikade upp en tapet bakom fotöljen i ateljén, för att dölja de fula rören som går där. Tycker det blev jätte fint. Jag rullade bara upp den och satte fast den med en spik i varje hörn upptill, rullen ligger kvar på golvet. Tapeten är likssom så fin att jag inte vågar klippa av den ni vet.Här följer lite fler bilder från ateljén eftersom det efterfrågats. Det är dörren ut/in och hallen på ena bilden och på den andra ser man toa dörren och mitt lilla pytte kök.


Sen fick jag lov att ta en bild på min färdigtvättade filt hög........Nu har jag tyginköpsstopp!!!


Fast jag kunde inte låta bli att köpa den här lilla högen tyg iallafall. Man måste ju passa på när tilfällen dyker upp med fina retro tyger, för man kanske aldrig hittar just det tyget igen. Ju.






1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin