fredag 18 juni 2010

I väntan på målarn

Har inte fått nåt vettigt gjort på heeela dagen. Våran målare ( som ska måla om fasade på huset) som varit spårlöst försvunnen i en vecka var helt plöttsligt anträffbar idag, och lovade att komma till oss vid tio tiden. Så jag åkte till jobbet och hämtade lite småpyssel för att ha nåt at göra tills han kom. Tänkte jag skulle testa att sy lite sexkanter till en kudde. Jag var hemma igen vid tio. Sen blev klockan elva, tolv och halv ett.....Han ringde och sa at han bara skulle äta lite lunch, sen skulle han komma.Så jag fortsatte sy mina små sexkanter tills klockan blev 15.00!!! Då dök han upp. Kl 15.30 var det dags att hämta barnen så var den arbetsdagen slut. Så jäkla typiskt. Men nu har jag iaf nästan en hel kudde :)
Det här är en kundbeställning som nu levererats till de nya ägarna.Verkar som att jag får bra betyg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin