onsdag 9 juni 2010

Ny återförsäljare

Idag skickades en stor laddning Barnvagnsmobil-djur och skallror till butiken Uni i Malmö. ( Tror dock att dom snart ska byta namn till Deerdot. )
Kika gärna in på deras hemsida:http://deerdot.nordicshops.com/
eller deras blogg: http://deerdot.blogspot.com/

Sen kunde jag ju inte låta bli, utan fick lov att sy en jacka av det fina färgade tyget. Det är storlek ca 3 år ( min dotter är snart 3½ på bilden,...fast hon är ju en rätt pyttig tjej..) och är en lite varmare höst och vår jacka. Den är än så länge tillsalu genom mig, men i höst lämnar jag nog den till någon butik om den inte blivit såld tills dess. Först till kvarn är det ju som gäller. I och med att modellen har uppvikta ärmar så kan barnet ha jackan rätt länge utan att den blir för liten. Det är ju bara att vika ner kanten och ha den en säsong till :). Mycket mer praktiskt än mudd tycker jag .

1 kommentar:

  1. snyggt! tyget blev verkligen grymt bra! jag måste nog testa att färga nåt oxå! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin