torsdag 3 juni 2010

Sommar!

Sommar sommar sommar tror jag visst det är nu minsann!
Det märks tydligast på att jag helt plöttsligt blir en väldigt dååålig egenföretagare så fort solen skiner....och termometern visar 24+ grader. Självdiciplin, vad är det? :)
Men lite effektiv har jag iallafall varit. Lite jackor och solhattar har det blivit i veckan.
Alltihopa har nu blivit levererat till Bus och Rackartyg i Karlshamn. Däremot ligger de inte ute på deras hemsida ännu efterssom dom som har butiken är på semester. Men på måndag skulle jag tro att ni kan handla alstrena genom deras hemsida.
Imorgon ska jag öva på min självdiciplin igen tänkte jag. Kanske jobbar jag ända till kl 14 då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin