fredag 11 juni 2010

Trista fogar och glada filtar

Ja såhär ser jag ut på dagarna nu för tiden,...inspänd i en underbart fashionabel landstings gördel. Mina fogar i bäckenet har börjat krångla redan och då får man minsann spänna på sig en sån här och hoppas på det bästa. Tycker den påminner om något som skulle matcha Madonnas gamla strut BH, rosa med lite glansigt tyg och snörning...Precis min stil ;)

Annars har jag sytt flera av dessa täcken/ filtar idag. Dom blir helt underbart mjuka och goa. Hade jag varit liten hade jag älskat att få en sån filt och mysa med, gosig redan från början.
Vid fotograferingen la jag dom tillsammans, attans var färgglatt och härligt. Knapt så jag vill skilja dom åt för dom blev så fina tillsammans.
Jag kommer att lägga ut dom i bloggbutiken nu under kvällen ifall någon gillar dom.

Knåpade tillsist ihop en sån här lådgrej med tapetprover på idag. Den ska jag fylla med allt som ligger utanför dom andra lådorna på mitt sybord. Alla dom där knapparna , kardborre banden, trådrullarna mm som inte får plats. Här ska minsann bli ordning och reda!

5 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig låda! Vill ha!

    SvaraRadera
  2. haha.. MIN! :)
    Fixa en egen vetja. det är ju busenkelt.

    SvaraRadera
  3. Jättefin!! Har gjort några stycken själv,har fler att göra.Känner igen tapeterna!Linda.

    SvaraRadera
  4. ni blir jag ju så nyfiken på vad det är för tapeter du kom hem med!!,..

    SvaraRadera
  5. Jo du,det blev den med fjärilarna på och den du hittade till flickrummet. hittade även en i lila turkosa färger som nog ska upp i sovrummet.Och en rosa orange som nog ska få "bo" i ett vitrinskåp nån dag! Funderar på att göra ett besök till innan "guldgruvan" säljs!Man blir ju bara så glad av att titta!!! Linda.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin