tisdag 21 juni 2011

Bästa stället

Om ni någonsin har vägarna förbi Falun så tycker jag ni ska stanna till vid gamla fisktorget och besöka stans bästa butik/kaffebar "Did U give the world some Love today babe?
Den ägs och drivs av min gamla textildesign lärare från Sätergläntan och är snyggaste stället i sverige tror jag bestämt. I butiken kan man sätta sig ner med en kopp Java medans man spanar på alla fina ekologiska kläder som finns till salu, eller de färgsprakande väskorna och den goda rättvisemärkta chokladen.




Här har vi såklart en liten hörna med Lina.OJ produkter också :)


Vi var där och hälsade på en sväng idag.

Själv kom jag därifrån med en ny väska som jag är totalt kär i.


Efter besöket bar det av till Gruvan för en guidad barntur ner i djupet och sen vidare till Sätergläntan. Fast det skriver jag om i morgon.

5 kommentarer:

  1. Jag tittade också in där idag faktiskt. Första besöket i nya lokalen och jag passade på att pilla lite på dina skallror också. :)

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt mysigt ut! Kanske kan titta in om jag har vägarna förbi där i sommar.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag saknar Falun! Pluggade där i 5 och ett halvt år.

    SvaraRadera
  4. Det kaffeet har jag inte lyckats hitta när vi varit där. Men så har vi mest zoomat in på glasställen eftersom det är sånt ungarna vill ha. Och jag med. :)
    Men kul med tips. Om vi får tid till det när vi åker "hemåt" så ska jag gå och titta.

    SvaraRadera
  5. Vilket mysigt kafé! Där ser det trevligt ut att vara trevligt att slå sig ned en stund.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin