söndag 26 juni 2011

Mera Falu Folkmusik

Nu har vi kommit hem till lilla huset igen. Vilken hektisk resa det varit! Full rulle från morgon till kväll. Det känns som att vi varit borta i flera veckor. Konstigt nog har vi också med oss väldigt mycket saker hem,....( kanske blev jag lite shopping galen där ett tag,..) Men en av de bra sakerna jag fick med mig hem var en hel rulle med ännu fler Falu Folkmusikfestival affischer! Jag har ju skrivit om dom innan.
Nu har jag flera till:



Problemet jag stött på nu är det gamla vanliga ilands problemet...vilka ska jag ha uppe på väggen?! Jag har ju bara plats för tre stycken. Hade egentligen velat ha en hel vägg med bara dessa afffischer, dom är ju så fina ihop. Det är nog tur att jag inte har alla 15 ( eller hur många det nu är) för då hade jag haft så många fina att välja bland att det gjort mig olycklig :)


**********

I have now returned home from my little Dala vacation. One of the things i brought with me home is a few more of the beautyful Falu Folkmusikfestival posters.

3 kommentarer:

  1. Oj, vilka ljuvliga affischer!!

    SvaraRadera
  2. Ska de hänga ihop? För då hade jag hoppat den sista för jag tycker att de tre översta passar bäst ihop färg- och formmässigt. Och trean är helt klart min favorit! =)

    SvaraRadera
  3. Ja, de är jättefina. Jag skulle absolut hänga fram den uppe till vänster. Den är fin!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin