lördag 18 juni 2011

Finafisken i brallan

Sydde även ett par shorts igår, med lucka. Dom håller in magen, det tycker jag är fina fisken.
Om man har klämt ut tre ungar, älskar ckoklad och hatar att motionera så är kläder som håller in magen toppen :)
Imorgon tar jag kidsen med mig och drar till Dalarna.
Ska bli skönt att andas in barrskogsdoft, bada in sjöar och drunka i de blå bergen igen.
Skönt att få komma hem helt enkelt.





**************

I made a pair of shorts yesterday too.

I like clothes that hide my belly.

6 kommentarer:

  1. Fina! Vad tufft det var med strumpbyxor till!

    SvaraRadera
  2. Snygga! Synd att mina lår är i fel form för ett par såna. De är jättesnygga på dig.

    SvaraRadera
  3. De är jättefina! Och för nån som klämt ut tre ungar, älskar choklad och hatar att motionera så tycker jag inte du har värst mycket att gömma, faktiskt! :)

    SvaraRadera
  4. Det är ju det som är grejen Ida, det SYNS inte i de rätta kläderna ;) /lina.oj

    SvaraRadera
  5. Supersnygga! Coolt med strumpbyxorna till oxå... Ha en trevlig vistelse i Dalarna!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin