lördag 17 juli 2010

Lite smått och gott


Jag har inte bara varit hemma de senaste dagarna måste jag medge..
Jag har däremot endast kunnat jobba en stund på förmiddagen, sen har det blivit för vart i lokalen. 29 grader ute och ett ångstrykjärn på inne,..ingen bra kombination för någon som inte tål värme så bra.
Men lite småkrafs har det blivit iallafall. Lite haklappar, napphållare och småbörsar.
Idag vaknade jag av ett blixt och dunder väder av stora mått så nu kanske det blir lite svalare och jag hinner kanske jobba ihop lite fler grejer till festivalen.
Jag tänkte ta med mig ganska mycket av det som ligger i butiksbloggen på festivalen , så om du spanat in dig på något där får du nog passa på att handla det nu innan det kanske blir sålt till nån annan. http://linaojbutik.blogspot.com/
Bara ett tips,..

1 kommentar:

  1. Va typiskt,vi har prickat in semesterveckan på Öland samtidigt som festivalen i år igen! Hade gärna tittat förbi ditt bord.Hoppas det kommer många köpglada ändå!!Ha de gott,Linda.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin