torsdag 8 juli 2010

Vad händer?


Idag var det meningen att jag skulle åka till jobbet och bara sy en massa småsaker att ha med på marknaden om ett par veckor. Men väl i ateljén så blev det inte riktigt så,...alls.
Jag råkade se lite tyg som låg i en slumpmässig hög och sen blev det som det brukar bli. Jag fick en idé! Jag skulle sy ett lapptäcke av bara gamla påslakan tyger,...dvs ett lapptäcke i PASTELL fäger!! Inte likt mig över huvud taget som vanligt vis skyr pasteller som pesten.
Jag tänkte att jag bara skulle börja på täcket och sy allt det andra sen, men så blev det ju inte alls....när klockan var " hämta barn hos dagmamman dags" så hade jag sytt färdigt lapptäcket ( storlek juniorsäng typ), men inget annat. Så typiskt mig att snöa in på en idé sådär..
Men i morgon,..DÅ ska jag sy en massa smått. Lovar :)

3 kommentarer:

  1. Trots allt bra att du följde din lust...Täcket ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja täcket blev ju harmoniskt så det förslår :)
    Det kommer nog med på marknaden jag skall stå på om ett par veckor.
    /Lina.OJ

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin